Moja lista blogów

Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

GRACE KELLY


 To  kolejna laleczka ktora do mnie przybyła ..chociaz jestem troche nia rozczarowana  .Zostanie jak narazie w pudełku ale do zdjęc ją wyjęłam zeby zobaczyc jej buty .. 
 nie mogłam nawet zdjecia zrobić bo sukienka jest przyszyta do tekturki ze ciezko nawet tam zerknąć ...ogólnie lalka mnie nie zachwyciła ...włosy ułozone beznadziejnie ...










Bonusik Silkstonowy i Tonnerkowy
(przepraszam za jakosc zdjec ale nie mogłam ich wrzucic cały czas były za duze  a jak je pozmniejszałam do straciły ostrosc)
















15 komentarzy:

  1. Lovely outfits! I love, love, love the last one.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poranek (w pracy) z kawą i postem, to lubię. :)
    Gratuluję Grace! Mnie jej fryzura się podoba, ale wiem, że lepiej wygląda w rozpuszczonych włosach. Sukienka jest przyszyta do tekturki, by ładnie się układała, to dla tych którzy lubią trzymać laki NRFB. Twoje dzieła są jak zwykle na wysokim poziomie! Ostatnia sukienka bardzo pomysłowa, a ślinię się na widok kreacji Silki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Grace sama w sobie bardzo mi się podoba, choć też bardzo nie lubię jak lalki mają niechlujnie ułożone włosy. U Marka na blogu mogłam się przekonać jak bardzo lalka zyskała po zwichrzeniu fabrycznej fryzury :)
    Bonusy ubraniowe jak zawsze cudowne - nie mogę się zdecydować, co podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba twarz Grace, nawet się zastanawiałam, czy sobie jednej nie sprawić.
    Piękne ubranka, jak zwykle, mój faworyt to różowa kurtka, po prostu boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Grace jest śliczna, przynajmniej z twarzy. Jednak zawsze jak ją widzę, to jest tak niesamowicie wyniosła. Uważam, że to skandal, iż lalka kolekcjonerska ma tak niechlujnie zrobioną fryzurę. Piękna suknia, piękna twarz, a na głowie gniazdo.
    Za to twoje ubranka, jak zwykle mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi sie ciuszki na Jac , łał, cudo !!! A Grace ...nie powala....

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: Grace Kelly is very pretty. Your creations are beautiful clothes. I really like the first dress with fur stole .. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  8. tonnerkowe kreacje - świetne - zwłaszcza te "na codzień" - sama bym wskoczyła w takie ciuszki;), a Grace- bardzo mi się podoba jej buźka - a włosy - zawsze można doprowadzić do ładu ;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki wszystkim za odwiedziny i zostawienie komentarza

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabi, jak zmniejszysz zdjęcie to po prostu wyostrz je w programie edycyjnym. I będzie dobrze. Albo zmniejszając wybierz opcję " Best for reduction"

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi, gratuluję Grace. Dziwi mnie, że tak niestarannie jest uszyta sukienka. Bez wykończenia, cięcie gorącym nożem. Sama lalka ładna. Zestawy ubranek Twojego autorstwa jak zawsze ładne i szykowne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :) No cóż, Grace na kolana nie powala, ale za to Twoje stroje tak. Ten zestaw w pudrowym różu po prostu rewelacyjny :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreacje lalek przepiękne :-)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń