Moja lista blogów

Obserwatorzy

czwartek, 19 kwietnia 2012

Lalki seria 002 jeans i t-shirt

A to już laleczki z  serii dżinsowej i t-shirty




                                                         


                              Te które posiadam     07-002
                                                                17-002
                                                                 14-002
Laleczki kupiłam od naszego forumowicza Marka 
 i które jak na razie są w pudełkach ....chociaż zaczyna mnie skręcać żeby je wyjąć...



  Dołożyłam zdjęcie z Basic na tz. wolności.U mnie jest tak tłoczno że będę musiła kupić nową witynkę , bo reszta lalek w pudłach i pudełkach się znajduje.


15 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Ni dziwię się, że kusi Cię wyjęcie ich z pudeł :) 14 baaardzo zazdroszczę! Jak tylko nadarzy się okazja muszę ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjmi je. Są takie śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjmij, ja bym nie wytrzymała,żeby nie pomacać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo zazdroszczę 14 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie kusicie!! chyba je otworze!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne!! szczególnie brunetka, też mam taką! gratuluje udanego zakupu !
    nie dziwię się, że Cie kusi wyciągnięcie ich z pudełek, u mnie nie stały by ani minuty! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ciuszki! ale chciałabym nawiązac tez do 'chińskiego' posta, którego odnalazłam tu:) swietne zdjęcia i aż się nie mogę doczekać, żeby to zobaczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym je otworzył, wspaniali są ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i stało się wszystkie 3 dzisiaj otworzyłam !!! nie wytrzymałam są juz na wolnośći he he !

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: This collection of Barbies Basics is my favorite.I congratulate you for shopping. When I come home quickly take them out of the box. They are always beautiful. I am also completing the entire collection. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń