Moja lista blogów

Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Spotkanie w Gliwicach 16.08.2011

Niespodziewane spotkanie w Gliwicach u Kayi na działce .
Było wspaniale oświadczam ze Kaya czyli Kasia jest ciepłą wspaniałą osobą i cała atmosfera przebiegała w takim klimacie..
Pogoda nam dopisała i można było posiedzieć na trawce ..
A to pare zdjęć robionych przeze mnie Kasię i mojego syna Kubusia ..









Ostatnio wzdycham do Edka zobaczyłam :28: pomacałam i muszę go mieć jest boski :27:





OOAK od Kasi -Egipcjanka CUDNA!!!!

Szmaciana lalka -super to trzeba zobaczyć na żywca




A to zdjecie na którym miałam być ja z '' łysym murzynem '' ( moje powiedzonko ) :27: ha ha dobrze ze mnie chociaz troche widac .. :1:















17 komentarzy:

  1. Wow! Ależ kolekcja!
    Spotkanie z pewnością się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  2. imponująca kolekcja! wow
    robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałyście fajnie :)
    Miło widzieć Was obie i tyle lalek.
    Kasia zawsze mi się taka właśnie wydawała, miła i serdeczna.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj super to wygląda! mam nadzieję że też uda mi się spotkać z jkaimś/jakąs lalkowiczem/ lalkowiczką! :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spotkanie! Ten ogrom lalek robi duże wrażenie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabi, bardzo się cieszę ze spotkania. Było przesympatycznie. Lalek było sporo, ale mogło być dużo więcej. ;)
    Mark, to tylko taka moja maska, lalki powodują, że robię się jak baranek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, że spotkanie się udało:)
    Lalki jak zwykle świetne. Kilku oczywiście zazdroszczę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Wszystkim za miłe komentarze ,było przesympatycznie tak ja Kaya pisze , Kaya a gdzie bysmy te lalki jeszcze poukładały ha ha to ja przesadziłam z ilością. Nastepne spotkanie bedzie przemyslane i 100% zaplanowane wtedy sie lepiej przygotujemy buziaki Wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spotkanie!:)Zamierzam kiedys kupić ta Cami z brazowymi włosami bo na ebayu ja widziałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cami jest przepiękna. Na zdjęciach wychodzi ślicznie, bo jest fotogeniczna, ale w rzeczywistości jeszcze piękniejsza.

    Gabi, ja mam jeszcze dwa stoły, więc nie obaw, że zabraknie miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gabi - ślicznie z Kasią wyglądacie. Widać, że Wasze dziewczyny też zadowolone ze spotkania ogródkowego !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kolekcja!!!spotkanie wygląda na bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki wszystkim za miłe słowa i komentarze !
    Loreen -myslę ze z Toba w końcu się tez spotkam ...

    OdpowiedzUsuń
  14. ale lalek!!!!i same piekne! szczególnie Tariq

    OdpowiedzUsuń
  15. o kurczę ale kolekcja! jak się nazywa ta długonoga lalka? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. laleczka jest od Kayi
    to Kit Hi Glamm - Giochi Preciosi.

    OdpowiedzUsuń
  17. No to super spotkanie było! ;)
    I tyle tych lalek...
    Kurczę ja bym się jąkała jakbym siedziała przy tylu pannach... Zamiast zająć się rozmową, to bym cały czas aby podziwiała plastikowe panny ;)

    OdpowiedzUsuń