Moja lista blogów

Obserwatorzy

czwartek, 11 sierpnia 2011

Barbie Doll Designer Collection 1996 Calvin Klein Barbie

 Dzisiaj chciałam przedstawić Wam  

Barbie Doll Designer Collection
1996 Calvin Klein Barbie

Laleczka ta jest już u mnie z 4 lata.



zdjęcia z internetu ;






Designer Series - 16211 - Limited Edition.

 Jest to bardzo fajna i sympatyczna lalka Barbie ® ubrany od stóp do głów w Calvin Klein  który jest projektantem  ubrań. Na każdej rzeczy są  z autentyczne etykiety czyli logo firmy . 
Jej wyposażenie obejmuje;
Plecak
Wiatrówkę CK czyli kurtka
Spódnica jeansowa
Kurtka jeansowa
Bluza
trampki 
czapka z daszkiem.
Na ręku ma pierścionek
Nawet jej bielizna sportowa jest z logo Calvin Klein.

Posiadam do tej laleczki pudełko , stojaczek , laleczka jest kompletna czyli wszystkie ubranka.
Laleczka jest na ciałku   TNT z rozchylanymi na boki rączkami, chociaż nie wszyscy to ciałko lubią ale dla mnie jako szyjącej ubranka jest to bardzo praktyczne ciałko.




4 komentarze:

  1. Cudowna jest ta lalka, piwne oczy i taki kolor włosów przy Super Starze to rzadki widok!

    Gratuluję piękności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najciekawsze jest to, że nie ma rzęs i wcale nie odbiera jej to uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się jej kolor włosów, ani to blond ani brązowy. Ubranka także są ciekawe, widać, że pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  4. MIMO, ŻE SAM BLOGA NIE PROWADZĘ, LUBIĘ OGLĄDAĆ CZYJEŚ.
    TWÓJ JEST CZOŁÓWCE MOICH ULUBIONYCH!

    WŁOSY BARBIE MAJĄ KOLOR NATURALNEGO BLONDU, SUPER.

    OdpowiedzUsuń