Moja lista blogów

Obserwatorzy

piątek, 4 lutego 2011

Ubranek cd.

Jakoś po chorobie nie mogę się zabrać za szycie  ,
a to zaległe 2 ubranka leżały sobie bez wykończenia tz.bez biżuterii której powiem szczerze nie lubię robić ...no cóż każdy ma swoje hobby i coś innego lubi robić ...

Srebro z czarnym kostiumik już szyłam z tej tkaniny płaszczyk została jakaś resztka i starczyło na kostiumik 





 Złoto z czarnym płaszczyk +bluzeczka i spódniczka -  w realu tkanina jest o wiele ciekawsza!!




5 komentarzy:

  1. Jestem u Ciebie pierwszy raz i zachwycają mnie Twoje projekty i ich wykonanie. Będę Cię podglądać, a ponieważ fruną do mnie Ellowyne Wilde będę pewnie od Ciebie ściągać.
    Jak robisz wykroje? Czy robisz też buty lalkom? Jestem naprawdę zachwycona, a blog w zakładkach :-)
    Gackowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice clothes. Very good quality. Happy dolls. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hegemony77- thanks!!
    Agato -wykroje albo mam orginalne ściągniete z jakies gazety albo przeważnie robię sama -butów nie robie ale co prawda bardzo mnie to interesuje żeby cos tam zrobić !
    dziekuje za miłe słowa !!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawy:) Szczególnie podoba mi się ten drugi z płaszczykiem i z tym pięknym nakryciem głowy, którego nazwy za nic w świecie nie potrafię sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amaret to nakrycie nazywa się toczek
    dzięki !!

    OdpowiedzUsuń