Moja lista blogów

Obserwatorzy

poniedziałek, 20 grudnia 2010

Moje plany i zakupy na 2011

Zaplanowałam na 2011 roku zakupić pare lalek tylko i wyłącznie kupić FR Tonner i Silkstone
Plany mam ogromne tylko zeby moje fundusze starczyły .....

Moja obietnica na 2011r 
TYLKO KUPOWAĆ FR-TONNER I SILKSTONE


lalki które przedstawiam zamierzam kupić kolejność obojętna czasem zdażaja sie okazje i mogę kupić całkiem inna laleczkę której tu narazie nie pokazałam 
Już na początku roku 2011 zawita u mnie 

                   Jonquil Basic Readhead
      



 No to zaczynam o tej która jeszcze w tym roku powinna u mnie zawitać 

Adele Makeda 
Glamour To-Go




Kolejna  to
Adele Makeda
Soul Deep Close -Up







                                    Kolejna 

Adele Makeda
Bombshell Nude Doll




                                   Kolejna 

Adele Makeda
                                                    Style Renaissance
                               Nude Doll

                                
                                 Kolejna
                            Adele Makeda 
                               Gold Stroke









Kolejna 

                      Adele Via Venetto






Kolejna 

                         Adele Makeda 

                        THE MUSE NUDE






KOLEJNE LALKI KTÓRE ZAMIERZAM KUPIĆ TO

Giselle Difendorf
Mais Oui




Kolejna 
 Antoinette Organic 
NRFB New Tyler



Kolejna
                                FR -Red 
                              Zinger Dania




Kolejna 
Dania Zarr
Exclusive interview

 

 





9 komentarzy:

  1. Widzę, że poszłaś w moje ślady i przedstawiłaś listę marzeń.
    Piękne lalki najładniejsza jest ta z afro jakiego one są wzrostu i w jakich cenach jeśli można spytać?
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm tylko ze ja nie oglądałam Twojej listy marzeń ?a laleczki od 350-400 zł w górę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie skoro jeszcze nie widziałaś mamy syjamskie pomysły :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gabi ależ piękne plany masz. Trzymam kciuki za realizację. Mam Adelę via Venetto, to najpiekniejsza Adelka /jak dla mnie i Jasona Wu, który uwielbia ten mold/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dziekuje ze trzymasz za mnie kciuki mysle ze funduszy mi starczy no a z drugiej strony od czego ma sie męża -od fundowania zachcianek ha ha
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm, jakie przyjemne plany :) Też muszę zrobić taką listę. Ja bym zaczęła od Antoinette i Soul Deep. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoe kolejnosc dla mnie nie gra roli oby wszystkie udało mi się kupić w 2012 roku....

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha ha ale kontrola no pewnie ze 2011 !!!

    OdpowiedzUsuń